5 Tips about دیابت نوع 2 You Can Use Today

Wiki Article

دیابت نوع ۱ اغلب در طی جوانی یا بزرگسالی رخ می‌دهد اما می‌تواند در هر زمانی اتفاق بیفتد.

همسرم ۴۵ سال دارد و حدود ده سال هست که دیابت داره ، ابتدا قرص متفورمین و گلی بنگلامید مصرف می‌کرد اما بعد از مدتی با وجود مصرف قرص باز قند خونش بالا بود حدود سه چهار ماه هست که انسولین مصرف میکنه ، اما متاسفانه باز هم قندش بالاست ، با ۱۰ واحدانسولین و قرص دو ساعت بعد ازغذا حدود ۲۸۰

طب غربی علائم دیابت را با استفاده از داروهایی مانند متفورمین درمان می‌کند که می‌تواند سطح قند خون را کاهش داده و حساسیت بدن به انسولین را افزایش دهد، هورمونی که توسط پانکراس تولید می‌شود و جذب قندها را تسهیل می‌کند.

هماتوم تجمع خون در خارج از رگ خونی است. انواع مختلفی از هماتوم‌ها وجود دارند که اغلب بر اساس ناحیه‌ای که قرار می‌گیرند توصیف می‌شوند.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

هر کودکی که دارای علائم یا نشانه‌های دیابت باشد، باید برای غربالگری به دکتر مراجعه کند.

مژگان گفت: ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ در ۱۰:۰۹ ق٫ظ بنده دیابت نوع ۲دارم و با خوردن قرص دیابزید و اوامت باز هم سطح قند خون م بالا هستش لطفا راهنمایی کنید نگرانم

همچنین ریسک فشارخون بالا و کلسترول بالا که فرد را در معرض بیماری قلبی عروقی قرار می‌دهد، بیشتر است.

مصرف رژیم غذایی حاوی گوشت فرآوری شده، چربی، شیرینی و گوشت قرمز

دیابت نوع ۲ در بچه‌ها همیشه با چاقی همراه است که ممکن است با ریسک‌‌های بیشتری همراه باشد.

دیگر نگران بالا رفتن قند خونتان نباشید، چراکه از قابلیت‌های اصلی بامیه کنترل بیماری دیابت است و با جذب گلوکز، قند خون را پایین می‌آورد یا اینکه می‌توانید ۵ عدد بامیه تازه را داخل یک لیوان آب قرار داده و اجازه بدهید یک شب تا صبح بماند.

کودکان مبتلا به دیابت باید غذای مناسب بخورند و همیشه تحت نظر باشند، افزایش شدید سطح قند خون می تواند باعث ایجاد عوارض جدی در اندام های کودک شود، به عنوان یک مراقب و مسئول مراقبت از کودکان، باید بدانید که کنترل نکردن سطح قند خون می تواند باعث مشکلات کلیوی و بیماری های چشمی در کودکان شود.

پیش دیابت به حالتی گفته می‌شود که قند خون بالاست اما هنوز در حدی نیست که بتوان گفت فرد دیابت دارد. اگر پیش دیانت درمان نشود می‌تواند تبدیل به دیابت نوع ۲ شود.

هرچند دلیل این read more اتفاق هنوز مشخص نیست، اما عوامل زیر بر این بیماری تاثیر داشته و خطر ابتلا به آن را افزایش می‌دهد:

Report this wiki page